داستان کوتاه فیلم کوتاه انصراف

تغییر تاریخ اختتامیه جایزه ارغوان به‌منظور حفظ سلامت همگانی

 تغییر تاریخ اختتامیه جایزه ارغوان به‌منظور حفظ سلامت همگانی

D-ojan 2تغییر تاریخ اختتامیه جایزه ارغوان به‌منظور حفظ سلامت همگانی
دبیرخانه جایزه ادبی ارغوان از تغییر تاریخ اختتامیه این رویداد به‌منظور حفظ سلامت همگانی خبر داد.
اوژن حقیقی دبیر این جایزه ادبی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: روز گذشته پس از برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری جایزه‌ارغوان به‌صورت ویدیوکنفرانس به این نتیجه رسیدیم که به منظور حفظ سلامت همگانی اختتامیه این جایزه را که قرار بود ۲۲ خرداد ۹۹ برگزار شود به‌تعویق انداخته و آن را در تابستان پیش‌رو برگزار کنیم که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی همچنین افزود: همه را دعوت می‌کنیم که در این شرایط سخت، قرنطینه را به‌طور جدی رعایت کنند و با خانه‌ماندن سعی‌ بر قطع زنجیره انتقال این بیماری داشته باشند تا کمی از بار وحشتناکی که بر دوش کادر پزشکی و درمان کشور است کاسته شود و به آن‌ها و تمام امدادگران خسته‌نباشید می‌گوییم.
درحال حاضر تعداد زیادی داستان به دبیرخانه سومین دوره جایزه رسیده و ما جوانان را دعوت می‌کنیم از این فرصتی که پیش آمده استفاده کنند و بیشتر بنویسیند و داستان‌هایشان را برای ما ارسال کنند.
دبیر جایزه ادبی ارغوان در پایان با آرزوی سلامتی مردم ایران و در پیش‌داشتن سالی خوب، اعلام کرد: احتمال تمدید فرصت ارسال داستان‌ها هم وجود دارد که پس از تصمیم‌گیری شورای سیاستگذاری درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سومین دوره جایزه داستان کوتاه ارغوان با موضوع «آخرین‌بار» درحال برگزاری است و علاقه‌مندان جهت شرکت در جایزه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.jayezeharghavan.ir مراجعه کنند.